Bloggportalen Statistik

söndag 3 november 2013

Min nya vän.... Mr. Kitchen Aid! :)


Idag firades jag med frukost på sängen, Nils åt upp hela brickan men lämnade en halv fralla till mig snäll som han är haha! :) Jag fick även blommor och choklad på frukostbrickan av mina kära man! Igår så hade vi middag för släkt och då hade min man, svärföräldrar och mina föräldrar gått ihop och köpt en Kitchen Aid med tillbehör i present!! Så skoj!! Så nu jäklar ska det här bakas bröd, frallor och en massa annat gott! Passar väldigt bra inför stundande föräldraledighet :) Stort tack för en superfin present! Sedan fick jag också jättefina blommor, champagne och choklad, stort tack!

Vi gjorde det smidigt för oss igår och hämtade grekisk buffé från Pallas Athena. Men det var väldigt gott! Nästa helg ska vi ju laga mat till ett helt kompani så vi kände att behövde ta det lite lugnt denna helg åtminstone. :)




Nils lånade farbror Boris glasögon :)

..och åt tårta direkt från tallriken..!


Min nya vän :)

...som jag kommer dela många fina, goda stunder med! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar