Bloggportalen Statistik

söndag 27 oktober 2013

Nils på jakt

Nils och pappan är ute i skogen och jagar idag! Nils bryr ju sig inte om sommar- och vintertider så han vaknar ju som vanligt ändå, så då passade det bra idag att ge sig ut på jakt i tidig morgon. Jag själv somnade med Nils igår i hans säng och vaknade till vid 23 då jag bara bytte säng. Sen vaknade jag kl. 09, men då var ju klockan egentligen 10, så jag har minsann fyllt upp mitt sovkonto ordentligt!

Jag har fått så söta bilder från pappans och sonens jakt idag, de verkar ha det mysigt! Jag ska passa på att städa undan här hemma och få lite annat pyssel gjort, så skönt att bara gå hemma och pyssla i lugn och ro!
Far och son, Nils åker med i bärstolen
Obligatorisk grillning under jakten
Inför jakten måste man ju uppdatera sig lite med hjälp av jakttidning, tycker Nils!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar