Bloggportalen Statistik

onsdag 2 oktober 2013

Första föräldramötet

Igår var ju Pontus på första föräldramötet på förskolan. De fick se bilder på barnen, veta mer om de olika lek-teman som pågår framöver och sen var det lite annat smått och gott! Just nu var det djur som faschinerade barnen mycket. De brukar stå vid stängslet och sträcka ut gräs genom hålen och låtsas att det kommer djur och äter upp gräset, hihi, vilken fantasi de har barnen! :) Men Nils har ju gjort så med korna i Knois så han relaterar säkert till det. 

Ateljéristan kommer var mycket på förskolan under hösten så det kommer bli mycket målning m.m. så snart börjar det nog komma hem en massa konstverk kan jag tänka mig :)

Nils sov hela natten inatt så det var skönt! Vi blev riktigt förvånade av att vakna 06:30, nu flera nätter i rad har ju Nils vaknat redan vid 01 och velat komma in till oss. Hoppas han kommer in i en bra sov-period nu, det underlättar nog mitt tillfrisknande också.. Kan inte påstå att jag känner mig särskilt mycket bättre idag men vi får se hur det är imorgon, kanske kan jag återgå till jobbet då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar