Bloggportalen Statistik

tisdag 15 oktober 2013

En stund i himlen

Idag var jag på min efterlängtade massage! Herregud så skönt det var! 
Jag bokade in en ny tid om 4 veckor. Så hinner jag med totalt 3 gånger innan förlossningen och så kan jag ta de 2 andra tillfällena som är kvar på mitt värdekort i vår då jag lär ha ont i ryggen av konstiga amnings-ställningar på nätterna hehe :) Pontus har ett antal roliga foton på när jag sitter i en väldigt oskön ställning och ammar Nils, fast vi båda har somnat! Efter ett stort antal sådana nätter så mår inte ryggen såå bra :)

Nils har hjälpt mig betala räkningar. Han fick riva sönder dem efter att jag betalt, störtkul tyckte Nils. Jag passade på att ta ekonomi-snacket med Nils. Alltså varför man får räkningar och vad som krävs för att man ska kunna betala dem. Så nu förstår Nils varför vi måste lämna Nils på dagis varje dag.. Så att vi kan betala alla roliga räkningar på fjärrvärme, bilskatt m.m!! :)
Nils satt och sa "aha", "aa" och "näääe" under vårt samtal så han verkade lyssna iallafall haha! :)

Ett av de bättre väntrummen jag suttit i :) Hudoteket

2 kommentarer:

  1. Ja verkligen snyggt väntrum. Jag tänkte skriva "va snyggt ni har det hemma" haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju illa när ett väntrum är snyggare inrett än sitt eget vardagsrum! Hehe :)

      Radera