Bloggportalen Statistik

fredag 6 september 2013

Tajming!

Just idag när Pontus har kommit hem så blir jag förkyld istället! Har fått förkylningsblåsor i munnen och känner mig allmänt ruggig. Men tur då att pappan är hemma igen och kan hjälpa till, hade ju inte varit särskilt enkelt i början av veckan om både jag och Nils varit sjuka. Jag fick den "briljanta" idén att häva i mig en massa vatten med pressad citron, men tänkte inte på konsekvenserna för min halsbränna!! Big mistake!! Så nu får jag hålla mig ståendes annars blir halsbrännan olidlig.. Jippi. :)

Nils blev alldeles förvånad när pappan var med hämtade på dagis, men efter att han kom ur sin förstening så fick pappan en stor bamsekram!

Nu är inskolningen färdig och på måndag börjar allvaret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar