Bloggportalen Statistik

torsdag 12 september 2013

Sömnrekord

Igår tog jag nog någon typ av sömnrekord! Vid 18:30 skulle jag gå upp och duscha medan Nils och Pontus var ute och klippte gräset. Jag var så sjukt trött så jag tänkte bara lägga mig och vila några minuter innan jag hoppade in i duschen. Men jag sov, och sov ända fram tills 05:30!! Helt galet. Men jag låg nog lite minus på mitt sovkonto så det var nog välbehövliga sovtimmar. Jag har varit väldigt pigg iaf! :)

Nu håller jag och Nils på och äter mellanmål, strax börjar em/kvällsruschen med hushållssysslor och hinna få lite kvalitetstid med familjen!

Det har gått bra för Nils på dagis, inga konstigheter alls. Han är dessutom fullt frisk nu, inte ens det minsta snorig, skönt! Alltid när jag hämtar Nils så är barnen ute och leker. Det är så kul då att stå och tjuvtitta lite på Nils och se vad han gör innan man går in och hämtar honom. Idag sprang han runt tillsammans med de äldre barnen som också var ute och lekte. Han gillar att hänga med äldre barn! :) Vet dock inte om det är ömsesidigt, men de låter ju honom hänga på iallafall. :)




2 kommentarer:

  1. Anmälde Otis till dagis idag. Mår typ dåligt buhu. Valde april. Skönt att läsa om Nils och att det går så bra, så slipper jag må dåligt över den framtida inskolningen och faktum att jag måste släppa iväg min pojk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jobbigt för mammahjärtat :( men de har det så roligt på dagis och de blir väl omhändertagna :) det känns skönt att "smygtitta" på Nils när man hämtar så man får se hur kul han har det! :) men tack och lov så blir han fortfarande jätteglad att se en och vill följa med hem, en del vägrar ju lämna dagis hihi, den dagen kanske kommer den med :)

      Radera