Bloggportalen Statistik

fredag 13 september 2013

Då tar vi helg!


Igår hjälpte Nils mamma att laga raggmunkar med fläsk. Min lilla hjälpreda var nog kanske inte så värst hygienisk då han kastade i nappen då och då i smeten, men vi lagade ju bara mat till oss själva så då är det ju inte hela världen haha :) Vem vet, det kanske är en liten framtida kock i Nils? 
Han älskar att hjälpa till vid matlagningen och vill helst göra allt själv..!  :)

Jag har fått så många kommentarer på att min gravidmage är en "flickmage". Hur ser man det egentligen undrar jag? Och finns det någon sanning i att man kan se vilket kön som är i magen beroende på magens form? Min mage är visserligen annorlunda nu mot när jag väntade Nils, med Nils pekade den mer nedåt... Ja, tiden får utvisa om det är en liten flicka i magen :)

Nu ska det bli skönt med helg! Vi ska ju dessutom lämna Nils i Knohult imorgon och sen fara till Göteborg där vi ska fira Frida som fyllt 35. Och vi ska dessutom sova på hotell, som jag ser fram emot en skön sömn på hotell med en rejäl sovmorgon, aahhh! :) Och sen blir det även lite rolig shopping på söndagen innan vi far hem. Som grädde på moset är jag dessutom ledig på måndag och fredag nästa vecka eftersom jag skulle jobbat nu på lördag, men den har jag ju redan bytt och avverkat för några veckor sedan. Skönt!

Nu ska vi fredagsmysa här hemma!

Ha en härlig fredag allihop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar