Bloggportalen Statistik

torsdag 19 september 2013

"Fredag"

Nu tar vi helg, jag är ju ledig imorgon efter helg så jag och Nils ska åka ner till Vaggeryd imorgon och hälsa på. Nils softar i soffan innan läggdags och är fullt fokuserad på att lägga pussel på Ipaden. Jag blir förvånad över hur logiskt han tänker, han knäcker nästan alla pussel! Måste vara mammas hjärnceller han har fått... Hehe! :)

Hälften av alla barnen var sjuka på dagis idag så jag hoppas att det inte är något alltför smittsamt. Men jag är jätteimponerad över att vi har lyckats få två hela veckor på dagis utan sjukdom! De skrämde ju upp oss på inskolningen och sa att första halvåret är barnen mer sjuka än vad de är på dagis... Men, hösten har knappt börjat så vi ska väl inte ropa hej än kanske :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar