Bloggportalen Statistik

måndag 23 september 2013

Bebisrapport v. 24!

Igår gick jag in i graviditetsvecka 24. Jag mår väldigt bra och har lärt mig tygla halsbrännan hyfsat väl genom att äta små portioner mat men oftare och att dricka mycket vatten. 

Min rygg är väldigt öm på kvällarna och i massivt behov av massage men maken tycker inte det är så kul att massera varje kväll :) Fick tips av en kollega att skaffa en tennisboll och använda den som massör! Så man lutar sig med ryggen mot en vägg med bollen emellan och på så sätt masserar ryggen, det ska jag testa! Jag ska även ringa Hudoteket och fråga om de har gravidmassage för isåfall kan jag använda friskvårdsbidraget från jobbet till det. Lika bra att vara förebyggande, för har jag ont i ryggen redan nu så lär jag ju inte ha mindre ont om 10 veckor..! 

Min navel har också börjat ploppa ut hehe, ser så roligt ut eftersom jag i vanliga fall har en väldigt djup navel! :)

Inatt sov vi otroligt gott jag och Nils, välbehövligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar