Bloggportalen Statistik

torsdag 15 augusti 2013

Varuleverans till sjukling


Jag och Nils var och handlade på Maxi i förmiddags. Nils var väldigt behjälplig med att scanna alla varor, not! :) Det var personal som stod och byggde upp ett berg med konserver och jag blev så sugen på att släppa loss mitt lilla monster i vagnen för att se vad som skulle hända med konservberget.. haha! :)

Efter handling så åkte vi hem med varuleverans till Nils moster som har blivit sjuk, en riktig dunderförkylning har hon åkt på. Usch, snart lär det väl bli vår tur igen hu! 
Jag måste ta reda på vart jag kan vaccinera mig mot influensan, jag gjorde det förra gången jag var gravid också och då blev jag inte sjuk på hela hösten och vintern. Det tackar man ju inte direkt nej till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar