Bloggportalen Statistik

onsdag 21 augusti 2013

Kärt återseende!

Nils faster Lina med sambo Petter är på besök från Umeå och det var ett kärt återseende! De var här igår kväll och fikade och nu ska vi ut till Knois så Nils får umgås mer med dem. Kanske kan vi få till lite svampplockning idag också, men ryktet går att det är ont om kantareller i skogen.. 

Igår kväll så låste sig min höft helt totalt så minsta lilla rörelse bara strålade och högg som en kniv. Pontus fick hjälpa mig att förflytta mig så jag kände mig helt invalid. Som tur var så sov Nils jättebra inatt, han somnade fort vid 21:30 och vaknade kl. 8, helt underbart! Det har varit en bra sov-vecka för Nils.

Igår fick vi även veta att våra kära vänner Jenny och Per har fått barn, det blev en liten Alice! Jenny borde få någon slags utmärkelse för snabbaste förlossningen som förstföderska! Det gick på bara några timmar från första värkarna, tänk om jag skulle kunna få en sådan snabb förlossning nu nästa gång! Det skulle vara härligt, men sen vill man ju inte att det går för fort heller.. :) Men detta lät som en bra förlossning by the book!

Stort grattis till fina Alice! Det ska bli så roligt att få träffa henne för första gången!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar