Bloggportalen Statistik

tisdag 20 augusti 2013

En barnvagn till Nils?

Idag på förmiddagen har jag och Nils varit på playdate och frukost hemma hos Emma och Nellie. Jag och Nils började dock dagen med en härlig mysstund i sängen. Flera dagar i rad har Nils vaknat vid 06:30 och då har Pontus bytt blöja och burit in honom till vår säng och sen har han och jag legat i sängen och myst fram till halv nio. 

Nils har blivit sååå mammig nu det sista, eller egentligen ända sedan jag gick på semester. Kanske kan bero på att jag har jobbat ett halvår och nu är ledig med honom igen, och han kanske inte vill att jag ska "försvinna" på jobb igen? Nåväl, det skapar ju lite orosmoln över inskolningen nu när han har blivit så väldigt mammig. Lilla gubben  

Hemma hos Emma och Nellie så lekte barnen först inne, sedan på lekplatsen och till sist i Nellies lekstuga. Det var så mysigt med lekstuga! Jag har ju en pappa som bygger lekstugor så jag kanske ska lägga in en beställning till Nils..! :) :) Skulle vara kul att inreda den med kanske sjörövar-tema eller så hihi.

Nils gillade även Nellies barnvagn mycket! Den var helt lagom stor för Nils att köra runt med, jag blev sugen på att köpa en likadan till Nils men hans pappa kanske inte går med på det.. Det var ju illa nog när jag köpte en docka till Nils! Haha :)


Så skoj!

Nils fick även köra BMW!


Nellies fina lekstuga, som en prinsess-dröm!





1 kommentar:

  1. Otis gillar tjejernas på gårdens barnvagnar, och varför inte? Våra karlar kör ju barnvagn så det är klart våra småkillar vill göra som pappa!

    SvaraRadera