Bloggportalen Statistik

tisdag 13 augusti 2013

Hu, vilken natt!

Igår hade Pontus med sig kantareller hem så jag gjorde gräddstuvade kantareller med lök på rostat bröd igår till kvällsmat, ljuvligt!

Pontus börjar jobba imorgon efter att ha varit hemma ända sedan december, undrar om han kommer att köra fel imorgon och åka till sitt gamla jobb istället för det nya?? Hehe :) Det ska bli spännande att höra om hans första dag imorgon när han kommer hem!

Vi hade en hemsk natt inatt. Nils vaknade klockan 01:00 och var jätteledsen, han lät lite förkyld så det är nog något på gång. Han fick komma in till oss och fick en flaska välling och somnade om hos oss. Men sen efter någon timme så vaknar vi av en duns och att Nils gallskriker, då har stackaren ramlat ner från sängen! Han brukar rulla runt i sömnen så det är ju verkligen inte bra att ha honom i vår säng, och det är också därför en juniorsäng inte skulle funka så bra för Nils just nu! :) Nils får nog sova i spjälsäng tills han blir tonåring hehe :)

Så jag är oerhört förvånad över att jag var så pigg på jobbet idag som jag ändå var! Imorgon väntar en ny, kort period av föräldraledighet. Ska bli härligt att känna på det igen efter ett halvår på jobbet! Jag har saknat den egentiden som man hade med Nils under sin egen föräldraledighet.



1 kommentar:

  1. ni kan ju köpa en juniorsäng och bara kapa av benen så sängen nästan står på golvet :)

    SvaraRadera