Bloggportalen Statistik

onsdag 14 augusti 2013

Härlig första dag på f-ledigheten!

Åh herregud vad härligt att vara hemma föräldraledig! Nu ska jag verkligen njuta av varenda dag har jag lovat mig själv, och inte ta det för givet som man så lätt gör!

Emma och Nellie kom och åt frukost med oss idag och sen blev det förmiddagslek innan småttingarna ville sova lunch. Det var kul att ses igen, det kändes precis som "förr i tiden" när barnen var bebisar och vi var föräldralediga samtidigt. Emma är höggravid och har bara 6 veckor kvar innan Nellies syskon kommer, så spännande! 

Nu medan Nils sover så ligger jag i solstolen och fyller i Nils "När jag var liten"- bok. Jag måste även beställa hem kort som jag ska klistra in. Lika bra att passa på och göra sådant här nu när man har tid för sen blir det säkert inte av och om man skulle göra det senare så har man ju redan hunnit glömma mycket. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar