Bloggportalen Statistik

onsdag 31 juli 2013

Lunch i city

Vi har varit nere i city idag och tittat i butiker, hälsat på Nils moster och ätit lunch. I bokhandeln hittade Nils en pekbok som hette "Pekboken- För lite finare barn" och så var det bild på champagne, privatjet, skaldjur m.m. Haha! :) Undrar om prinsessan Estelle har en sådan pekbok? :)

Jag är lite förundrad över hur bokhandlarna kan gå runt. Jag tittade på en bok som jag har letat efter och så jämförde jag priset med Adlibris online, och på nätet var den 100 kr billigare. 100 kr!! Det är ju en sån enorm skillnad! Så självklart beställer jag mina böcker på nätet.

Den bästa boken jag läst i sommar är "En man som heter Ove". Den var både rolig och väldigt rörande, perfekt sommarläsning!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar