Bloggportalen Statistik

tisdag 30 juli 2013

Foto-rensning, woho...

Nils har somnat och Pontus är iväg på en jakt- föreläsning med Ulf Lindroth som tydligen är kungen av räv-lock, och Pontus har flera av hans filmer. 
Efter föreläsningen så skulle Pontus ut och jaga såklart, speedad av inspiration från föreläsningen hehe :)

Så nu när jag har tid för mig själv så måste jag få tummen ur och rensa datorn på bilder. Minnet i datorn är fullt så nu kan jag inte skjuta på detta längre. Av alla bilder jag tar så är det nog säkert 3/4 som jag inte använder och alltså kan ta bort. Om jag bara kunde lära mig att ta bort de dåliga bilderna direkt så skulle jag ju slippa detta tråkiga, otroligt tidskrävande jobb.. 

Vi hade en trevlig fika med Madde och Glenn innan, de gillade rabarberpajen också som tur var. :) Så jäkla gott med rabarber, det måste ätas oftare! 

NU ska jag radera bilder, gonatt :) Nils fötter får avsluta denna dag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar