Bloggportalen Statistik

måndag 15 juli 2013

Kantarell-frukost!

Jag har haft ett sådant kantarell-sug i mig så gissa om jag blev glad när det stod en liten låda med kantareller på köksbänken idag när jag gick upp! Pontus hade fått med sig det från sina föräldrar igår när han var och jagade. Vet inte när Pontus kom hem inatt, måste varit vid 01- tiden, att det kan vara så kul att sitta ute på stubbe och glo! :)

Så idag gjorde en kantarellmacka till frukost och mitt kantarell-begär är nu ännu större! Måste ut i skogen snart!! :)

Min sjukling är fortfarande lite hängig men har nu ingen feber som tur är. Han är mysig och ligger i soffan och gosar och han vill mest pussas och kramas hela tiden. Fördelen med ett litet krassligt barn, de blir så gosiga hihi :)

Pontus är iväg och besiktigar bilen och ska sen till Nässjö och köpa nätstängsel, det var halva priset där gentemot Granngården i stan.
Sen måste vi försöka få upp nätstängslet också så Nils kan springa fritt i trädgården, utan att rymma! :)




En frukost med smak av paradiset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar