Bloggportalen Statistik

tisdag 2 juli 2013

5 days to go!

Nedräkningen till semestern har startat på allvar! 5 dagar kvar! :)

När jag åkte förbi Shell-macken innan så såg jag en resenärs-familj med fullpackad bil som klev ut ur bilen, sträckte på sig och gick in till macken för att antagligen köpa kanske kaffe och något tilltugg. 

Jag undrade vart de var på väg och blev så sugen själv på att packa bilen full och ge sig iväg ut på en roadtrip! Jag har alltid gillat roadtrips, och jag och min syster har varit iväg på väldigt många sådana. Och när jag var liten så tyckte jag att det var så spännande att åka iväg på semester! Det var ju som julafton, man kunde inte sova kvällen innan då man var så full av förväntan! 

Jag ser så mycket fram emot att ta med Nils ut på många äventyr och visa honom världen. :) Pontus är iväg på älg-möte och Nils håller på och busar i sin puff som han bara gillar mer och mer. Han springer och slänger sig i den, kramar, pussar den, leker i den och bara slappar i den. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar