Bloggportalen Statistik

onsdag 29 maj 2013

Kvalitétstid

Nils och jag har haft en riktig myskväll. Pontus är borta på älgmöte ikväll så vi har haft några härliga timmar av mamma&son-mys! Vi har dansat till Sean Banan, lekt med Lego och gosat en massa. 

Den här veckan har vi inte fått särskilt mycket kvalitétstid p.g.a. att jag har jobbat mycket och sen lite andra omständigheter, så vi hade lite förlorad tid att ta igen! Det gör så ont att vara borta från min lilla skrutt för mycket, nästa vecka är jag bortrest 3 dagar för utbildning. Och veckan efter det är jag bortrest hela veckan också för utbildning, tur att det finns Skype vid dessa tillfällen! Och sen väntar ju semestern runt hörnet och då finns ju all tid i världen. :)

Nils skrubbsår har läkt jättesnabbt så nu är det redan nästan borta så det var nog väldigt ytligt bara, skönt det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar