Bloggportalen Statistik

söndag 10 mars 2013

Överskottsenergi

Idag har jag haft en sån otrolig överskottsenergi! Måste vara vårkänslorna som ligger bakom detta. Eller kanske att Nils sov 12 timmar i sträck under natten och jag sov typ 10 timmar... :) Jag är ju inte van vid att sova oavbrutet så länge så min kropp fick nog en rejäl chock!

Jag har varit och storhandlat med Jessie på Ica Maxi idag, det var faktiskt riktigt lugnt och skönt där, vilket är högst ovanligt. Innan handlingen så var vi och slängde en hel del skräp på miljöstationen och pantade en hel vagn med burkar och flaskor. 

Jessie glömde givetvis att lämna sitt pantkvitto i kassan när hon betalade plus att hon dessutom tog ut fel matkasse ur bilen när jag lämnade av henne. Så jag kör iväg och märker efter några sekunder att det är en galen kvinna som springer jämte bilen och viftar med händerna haha! Men hon fick med sig rätt matkasse hem till slut iallafall! Det händer alltid nått konstigt när vi två umgås.. :)

Väl hemma igen så har jag lekt häst med Nils, han älskar det haha! Och sen har jag storstädat hela övervåningen och skurat golven både uppe och nere. Jag har städat så där överambitiöst ni vet då man till och med torkar av växtbladen..! :) Rent och fint blev det, så härligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar