Bloggportalen Statistik

lördag 9 februari 2013

Middagsbjudning

Igår kväll var vi bjudna på middag hemma hos Michaela, Jonas och Olle. Även Josefin, Ronny och Hampus var ditbjudna så det var kul för småpojkarna att träffas och leka! Hampus, Olle och Lasse Kronér känner ju varandra från öppna förskolan. Vi bjöds på underbart god mat och smarrig efterrätt, Michaela är verkligen en fena på att laga mat! 

Nu är jag precis hemkommen från A6. Esprit har stor rea nu och det är ett av mina favoritmärken så jag var tvungen att bege mig dit. Jag hittade en jättefin tunika som var nedsatt med 70% så den fick följa med mig hem. På A6 idag är det bröllop och de höll på att göra bröllopsfint. Det hade varit kul att se vigseln, det är så vackert med vigslar oavsett om de sker i en kyrka eller i ett varuhus! :)

Nu är det dags för förberedelser inför kvällens middagsbjudning här hemma hos oss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar