Bloggportalen Statistik

söndag 10 februari 2013

Fartfylld middag

Igår var Linus, Maria, Oliver och Alva här på middag. Oliver fyller för övrigt 3 år idag, grattis till stora killen! :) Nils tycker det är så kul med större barn, han leker med dem och släpper dem inte med blicken för ens en sekund haha :) Vi fick en jättefin orkidé av Linus och Maria, så kul att få in lite nya blommor i hemmet! Orkideér är för övrigt min favorit, lättskött och vacker som den är. :)

Nils sov jättebra i natt, säkert på grund av gårdagens busande med de större barnen. Jag vaknade till och med innan Nils idag, så skönt att hinna få i ordning sig själv innan det är dags för Nils morgonrutiner som tar sin lilla tid. Det är blöjbyte, insmörjning med Miniderm över hela kroppen, påklädning, frukost, tandborstning och sedan insmörjning av kinderna med Midisonen. BVC sa att vi skulle fortsätta smörja så länge som det behövdes så det får vi nog fortsätta med ett bra tag, förhoppningsvis blir det bättre till våren och sommaren. Det vet man ju själv hur torr huden blir under vinterhalvåret..

Imorgon är jag ledig så då ska jag och Johanna träffas, nu får banne mig ingen förkylning komma emellan denna gång! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar