Bloggportalen Statistik

tisdag 29 januari 2013

En uttråkad man :)

Stackars Pontus har varit uttråkad idag så han och Nils åkte ner på stan och träffade bl.a. Jessie utanför hennes jobb och gick sen och strosade på stan och besökte Stadsbiblioteket. Pontus verkar inte ha riktigt lika kul som jag hade under min föräldraledighet men det kan ju bero på att man blir lite mer låst vid hemmet nu när Nils har sin sovstund mitt på dagen mellan 12-15..! 

När Nils var liten, eller mindre rättare sagt haha, så sov han ju i sin vagn så då kunde man ju ge sig iväg när som helst på dagen. Jag hade ju också öppna förskolan som var superskoj, det blev många besök i Vaggeryd eftersom mamma bara jobbar till klockan 11:30 på tisdagar och onsdagar och sen umgicks ju jag och Johanna en hel del eftersom vi var föräldralediga samtidigt.

Men på torsdag skulle eventuellt Michaela, Jonas och Olle komma hit på dagen så då får ju Pontus lite social stimulans! :) Och snart flyttar ju en av Pontus bästa kompisar tillbaka hit till Huskvarna och då kommer de säkert börja hänga en hel del igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar