Bloggportalen Statistik

måndag 28 januari 2013

Såg jag i syne?

Idag när jag åkte till jobbet redan vid klockan fem på morgonen så ser jag på kanske 50 meters avstånd ett djur som "galopperar" längs med gamla Nässjö- vägen. Jag hann bara se djuret en kort stund och avståndet var ju hyfsat långt men det såg ut som en väldigt stor hund. Men det borde ju inte vara ute några hundar ute på egen hand vid den tiden så då slog det mig- kan det ha varit en varg som jag såg?? Eller vad kan det ha varit för annat djur, om inte hund då förstås? Som sagt så hann jag bara skymta djuret innan det försvann ur sikte.. 

Läskigt ifall det var en varg, då kommer man knappast våga låta sitt barn sova ute i vagnen som vi gjorde en hel del när Nils var bebis... Hu!



Nils och Pontus har idag haft besök av Cickan, Erik och "Kurt". Cickan är nu snart i v.36, så väldigt snart får Nils en till liten lekkamrat, så skoj!! :) Och dessutom så kommer de snart att bo i princip "granne" med oss, i samma ort åtminstone! :)

Nils har även hjälpt sin pappa att storhandla på Maxi idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar