Bloggportalen Statistik

fredag 4 januari 2013

Lugn fredagskväll

Nu är hela familjen samlad igen, Nils och Pontus var borta nästan hela dagen. Jag kom iväg till gymmet, lagade en massa mat och städade bort julen här hemma. Julgranarna ryker imorgon. En kort minnesstund kommer att hållas strax innan upp-slitning. Det kommer att bli tomt på framsidan där man nu är van vid att ha en stor gran.. 
Jag måste köpa hem lite fina blommor, det känns ju så tomt och tråkigt här hemma när allt julpynt är borta. 

Jag såg att Gladiatorerna börjar idag igen. Jag har lite speciella minnen till det programmet eftersom att jag satt och kollade på det när jag var i latensfasen timmarna innan vi åkte in till bb. Jag satt och försökte hålla ut så länge jag kunde! Alltså mindre trevlig association till Gladiatorerna. :) 

Trevlig fredagskväll till er!

Bild från Nils dag i Knohult!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar