Bloggportalen Statistik

lördag 5 januari 2013

Blä

För några dagar sedan så skrev jag att Nils hade kommit in i bra sömnrutiner. Det skulle jag inte ha skrivit. För nu har Nils haft två riktigt dåliga nätter, och det verkar vara nya trenden här för att stanna. Suck, pust och stön. Jag hade trott att vid ett års ålder borde sömnen blivit bra på natten, men icke. Nåväl, bara att kämpa vidare! Någon gång måste han väl vilja sova en hel natt, typ när han är 10 år. Eller 15.

Jag har nog sovit kanske 5 hela nätter sedan Nils föddes. Skulle vara trevligt att nu då få sova åtminstione 4 nätter i veckan, de dagar jag jobbar. Jättetrevligt skulle det vara.

Nej, nu får jag ruska av min bitterhet och ta tag i dagen! För idag är det JULAFTON! Iallafall i mitt föräldrahem i Vaggeryd. :) Det ska bli jätteroligt, och Nils har ju inte träffat sin mormor på flera veckor nu p.g.a. att vi har turats om att vara sjuka. Så det finns en hel del att leka igen!

Så här kan det se ut när Nils powernapar på dagen, ser det bekvämt ut tycker ni?? Hihi :)




2 kommentarer:

  1. Tänk vad vi ska dammsuga, smälla i köket och lyssna på musik på söndag morgnar när de är 15... Hämden är ljuv! Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det förklarar ju varför alltid morsan skulle typ dammsuga och göra andra högljudda hushållssysslor på "morgonen" vid 12 när man var tonåring, det handlade alltså om hämnd! :)

      Radera