Bloggportalen Statistik

lördag 12 januari 2013

Firande!

Idag har Nils mormor och morfar varit här. Jag lagade kyckling, rostad potatis med en varm grönsaksröra som bestod av blomkål, squash, paprika, chili och vitlök. Det blev riktigt gott! Pontus kom hem lagom till mor och far skulle åka hem, han hade varit och jagat i vanlig ordning. Hans kompis Simon sköt ett rådjur av arten get! 

Nu ska jag göra mig fin och sen ska jag plocka upp syster yster. Ikväll ska vi fira hennes födelsedag som är imorgon! Lillasyster fyller 27, jisses.. Jag trodde hon fyllde max 25 haha!

Jag hittade några suddiga kort som Pontus tog på förra öppna förskolan då vi lekte blä-upp grodan med kidzen! Tänk att det inte blir några fler blä-upp grodor... åtminstone inte på öppna förskolan! Lite sorgligt nästan.. :(




Simon med get+ hund


Hämtade paket från Pompdelux idag, blev så nöjd med min rea-fynd till Nils! Passade ni också på att göra några fina fynd på 70 %- rean?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar