Bloggportalen Statistik

tisdag 11 december 2012

Dunderförkylning

Nils är fortfarande dunderförkyld, men ändå hyfsat glad på dagarna. Inte lika glad när han ska äta, eller sova. Inte lätt att vare sig äta eller sova när man är förkyld, så är det ju. Nu sover han iallafall som en stock, jag la under några böcker på ena sidan spjälsängen så han kommer upp lite med huvudet. Verkar funka bra än så länge!

När Pontus kommer hem sen så ska jag åka iväg och handla inför mitt lussebullsbak imorgon och eventuellt även köpa julskinka tänkte jag, för den borde väl hålla sig ganska länge i kylen innan tillagning? Jag får titta efter vad som står på dem helt enkelt! :) Vi ska ju ha knytkalas hemma hos oss på julafton och jag och Pontus står för julskinka, revbensspjäll, "svagdrickat", ägghalvor, gravad lax, snaps och kaffe. Det kommer att bli ett dignande julbord, som sig bör! Mums! Åh, jag längtar till julafton!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar