Bloggportalen Statistik

onsdag 7 november 2012

Stoooor julstjärna och stoooora beslut.. :)

Jag lämnade tillbaka muggarna som jag fick till mitt eventuella servis-samlande och köpte den här stora julstjärnan istället! Stjärnan ska jag hänga på nedervåningen sen i ett av de stora fönstren men pappa måste först skarva om sladden till ett vägguttag så stjärnan får hänga här så länge, ser lite roligt ut dock! :) 

När det gäller servis så har jag tänkt om och fattat ett beslut! Jag ska nog strunta i att samla på en speciell servis utan istället mixa och matcha med olika muggar, tallrikar, skålar m.m. Det är ju faktiskt lite roligare för då kan man ju byta ut vad man nu vill när man vill ha lite nytt! 

Dessa stora beslut som jag måste ta nuförtiden under föräldraledigheten tar hårt på krafterna; Vilken väg ska vi gå idag? Vad ska jag laga till middag? Vill Nils leka med bollen eller med klossarna? Puh! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar