Bloggportalen Statistik

måndag 12 november 2012

"Fullspäckad" dag!

Idag nu vid frukost ska vårt tak besiktigas. Det kunde inte besiktas när vi flyttade in för att det låg snö på taket. Komiskt nog så har tak-besiktningen dröjt så pass länge att det nästan har hunnit komma snö igen!! Nåväl, nu är det snart gjort och sen är vårt hus färdigt!

Klockan 12 idag har vi tid på BVC, ska bli spännande att se hur mycket Nils väger nu och hur lång han är! Nils kinder har ju mirakulöst blivit mycket bättre nu så det behöver de ju inte kolla närmare på. 
Direkt efter BVC så är det dags för öppna förskolan, så min lunch idag får bli en macka på öppna förskolan. 

Jag fick denna superfina burk från demiere de porte som säljs bland annat på Iems, älskar dem burkarna!, av Johanna i present och det är egentligen en teburk, men jag ska vara busig och faktiskt använda den som napp-burk! Wild and crazy- Linda, haha! :) :)
Tack fina Johanna för presenten, love u! Både jag och Johanna fyller i november men hon fyller efter mig så det är alltid hon som sätter ribban för presenterna! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar