Bloggportalen Statistik

söndag 30 september 2012

Puh!

Före

Efter!


Jag har minsann legat i idag! Jag har spacklat och slipat, spacklat och slipat, spack.... Det blir ju typ aldrig färdigt!! När det torkat och jag började slipa så hade det ju sjunkit in så jag fick spackla på igen och igen..! Men till sist blev jag nöjd! Jag röjde garaget också och la ut skyddspapper på golvet inför målningen. Ska bli spännande att se hur spacklet ser ut imorgon, hoppas att det inte har sjunkit in mer så att det behövs spacklas ytterligare en gång! Men det har varit jätteroligt! Skoj att komma utanför huset och göra något annat än att sköta bebis! Så skönt också att göra något fysiskt!

Pontus har skött sig utomordentligt och lagat god mat, putsat alla fönster, och promenerat med Nils! Vi tog en kaffepaus ute i solen, det var mysigt. Hösten är ju verkligen härlig att vara ute i, luften är så frisk på något vis.


När jag ansåg mig färdig i garaget så rastade jag gräsklipparen också, så nu är dessutom gräsmattan skördad :). Jag har sett fram emot nya och första avsnittet av Solsidan idag men nu hittar jag det inte i tablån! Var helt säker på att det skulle visas idag? Buhu :( Oavsett så blir det välförtjänt soffhäng nu med la familia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar