Bloggportalen Statistik

lördag 1 september 2012

Kick-off på Kyrkekvarn!

Åh vilken rolig dag det var igår! Vi var på Kyrkevarn utanför Mullsjö och där red vi islandshästar, paddlade kanot, hade 5- kamp och ett hus var hyrt som alla kunde övernatta i. Där grillade vi, hade musik-quiz och det fanns en badtunna och bastu! De flesta sov över men 6 av oss åkte hem på kvällen. När jag kom hem fick jag ta av mig kläderna utomhus och hoppa in i duschen direkt för Pontus är ju jätteallergisk mot häst! Men vad kul det var att rida igen! Det har jag inte gjort på många. många år! Vi delades in två grupper, den ena gruppen fick rida och den andra gruppen fick paddla kanot. Vi red i skogen och fick tölta och galoppera! Sedan möttes båda grupperna och vi fikade och sen på vägen tillbaka byttes vi vid så då paddlade jag kanot på tillbakavägen vilket också var jätteroligt! Härlig dag och kväll med härliga kollegor!

Nils och Pontus hade haft det bra! Men oj vad härligt det var att komma hem och få krama om sin lilla älskling! Och den stora älsklingen också såklart :)









Pontus och Nils dag igår!:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar