Bloggportalen Statistik

onsdag 5 september 2012

Gym- nystart!

Igår hände det! Jag begav mig till gymmet när Pontus kom hem från jobbet! Jag har haft ont i ryggen ett tag nu så jag vill verkligen träna upp den så jag slipper ryggont! Så det fick bli ett styrkepass och ett konditionspass! Mjukstartade med 32 minuters löpband och 250 kalorier minus, kändes jättebra! Med lite bra musik i öronen orkar man hur långt som helst, jag hade kunnat fortsätta mycket längre men ville inte ta ut mig för hårt nu när jag inte tränat på så länge. Man får ju verkligen sådana lyckokänslor när man tränar, varför är man så dum och slutar tränar för?? Men nu är jag igång igen! När jag kom hem så duschade jag och matade sen Nils med välling, han var så trött så han somnade mitt i matningen! Det hade varit en tröttsam och lång dag för honom med massa lek hela dagen, jobbigt att vara bebis :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar