Bloggportalen Statistik

måndag 13 augusti 2012

Pontus vs. Ryan Gosling?

Idag ska jag äntligen åka till min frisör för klippning och slingning, jag har inte gjort det sedan i juni så det är verkligen välbehövligt! Funderar på om jag ska testa en ny frisyr, kan vara kul att göra något nytt! Ja, vi får se vad vi kan hitta på!

I morse ringde jag till BVC och rådfrågade om Nils hosta. De tyckte att jag kunde vänta tills vårt inbokade BVC besök nästa vecka om nu Nils allmäntillstånd fortfarande var bra och det är det ju. Han har hostat idag också, särskilt när han kryper runt men han är jättepigg och glad som vanligt. Hoppas dumma hostan går över!

Nils har nu verkligen fått upp ögonen för trappan och att klättra i den, han tycker det är jättekul! Så idag har jag nog tillbringat en timme med att bara sitta i trappan med Nils.. haha :)

Här hamnade visst Pontus i fokus på bilden, men han kan ju få vara i fokus också ibland! :)


Min man har ju blivit väldigt skäggig på sistone och många tycker nu att han är väldigt lik skådespelaren Ryan Gosling, och det har jag ju verkligen ingenting emot!! :) Yummy, yummy! :) :)



Lika?

1 kommentar: