Bloggportalen Statistik

måndag 27 augusti 2012

Nils testar pannkaka, med mindre bra resultat... :)

Igår var vi i Skillingaryd och hälsade på Erik, Frida och tvillingarna Ebba och Maja. Erik och Frida är väldigt duktiga på att baka så vi bjöds på en underbart god cheesecake (tror det var det?) och ytterligare en kaka med glass och alt var fantastiskt gott! Vi är ju inte så duktiga på att baka så vi får bjuda igen med mat istället :) Nils fick också för första gången testa pannkaka med morot... Så här gick det..:

"Ge mig pannkaka! Jag är stor nog att få pannkaka! Ge mig PANNKAKA!" :)
"Jaaa! Jippi!"

Aaaahh! Fy va äckligt!!! Ingen mer pannkaka för mig! Ge mig min vanliga välling tack!" :)

Men nu har Nils åtminstone fått testa! Jag är dock säker på att pannkakor kommer att bli betydligt mer populärt om några år :) 
Nils och  fina tjejerna Ebba och Maja :)

3 kommentarer:

  1. Nemen vad kul att hitta en till som bloggar! Behöver fler vloggar att kika in i! Hoppas att allt är bra med er. Barnsången börjar på onsdag. Så stor Nils börjar bli! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Åh nej, barnsången hade jag glömt bort! Och på onsdag är bortlovad på annat håll! :( Men kommer du och Alex imorgon på öppna förskolan?

    MVH Linda

    SvaraRadera
  3. Fast om barnsången är på förmiddagen så kan jag komma!

    SvaraRadera