Bloggportalen Statistik

onsdag 1 augusti 2012

Jabadabado!

Åh, jag bara älskar alla barnsaker från svenska Jabadabado! Och nu tänkte jag unna mig en present till Nils för alla Tradera- pengar jag har fått ihop, eller mindre än hälften av dem iallafall! :) Så denna goding kom hem till mig igår på Posten!:

En gunghäst! Nils kommer att älska denna!


Igår tog jag och Nils ett bad tillsammans, så mysigt att bada tillsammans! Nils fick även inviga sin nya badbok! 
Sen försökte vi oss på att ge välling, men Nils ville inte ha. Jag trugade och trugade men det gick inte. Vi gick upp till sängen och jag fortsatte försöka mata honom. Pontus pratade med sin pappa i telefon och helt plötsligt sög Nils på flaskan och svalde en klunk välling!

Han såg förvånad ut och stannade upp och såg sedan fundersam ut och sen började äta! Han drack upp hela flaskan med välling, woho! Så han somnade verkligen mätt och go! Sen vaknade han vid 02:30 och fick då lite mat och sen somnade han om. Sen sov han ända tills han blev väckt av Pontus väckarklocka, men han somnade om direkt. Sen åt han en gång på morgonen men sen sov vi ända till 09:30! Härligt! Så nu får det bli välling varje kväll innan läggdags!

Mätta barn sover gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar