Bloggportalen Statistik

tisdag 31 juli 2012

Busfrö och Lingon :)

Nils har hittat ett roligt ställe att gömma sig på, under trappan! Han kryper först över sitt babygym, bakom leksakslådan och sen in under trappan..! Han har så kul nu vår lilla älskling :) Igår kröp han även in på toaletten och in bakom toalettstolen och började äta på den, fördelen med nytt hus är ju att allt är hyfsat rent som tur är! :) Men ändå inte fräscht haha :) Men lite skit rensar magen säger man ju! :) 

Det farliga nu är inte att han har börjat krypa utan det är att han har börjat sätta sig upp och klättra upp på saker. Rätt som det är så har han vält eller ramlat och då skriker han kan jag lova. Läskigt om han slår i huvudet i klinkersgolvet, det får inte hända! Så det är ett ständigt passande nu, vågar bara lämna honom när han sitter i babysittern och den kan han nog inte sitta i så värst mycket längre är jag rädd för, han börjar bli för tung :)


Igår hade jag även lite egentid och utnyttjade den med att luncha med Jessie på stan, på Lingon. Dom har så god husmanskost där, jag åt raggmunk och Jessie käkade deras gigantiska köttbullar! Sen kikade jag runt i lite butiker, fixade kort till mitt körkort som jag måste förnya nu när jag bytt efternamn, uträttade ärende åt mamma och storhandlade på Ica Maxi. 


Idag har Pontus börjat arbeta igen, hans fyra semesterveckor gick så fort, alldeles för fort! Så nu är jag och Nils ensamma på dagarna igen, men vi klarar oss ganska bra ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar