Bloggportalen Statistik

onsdag 15 augusti 2012

Blåbärsmuffins!

Igår kom Pontus arbetskollega och hans lille son förbi och hälsade på. Lille Isac är 2 år gammal men kändes så stor! Det kändes så konstigt att tänka sig att vår bebis Nils snart kommer att vara lika stor, jag tror på nått sätt att Nils alltid kommer att vara en bebis! :) 

När de åkt hem så åkte jag och storhandlade, verkligen stooorhandlade så nu har vi mat för lång tid framöver! När jag kom hem så åkte Pontus till Per så jag och Nils ställde oss och bakade blåbärsmuffins. Vi gjorde amerikanska jättemuffins, men jag bakade med farinsocker så blev det ju liiiite nyttigare haha :) Men minst lika gott!


Jag hade lite för stora formar, de formarna jag hade är gigantiska!

Sen kollade jag och Nils på sista avsnittet på Allsång på Skansen och vi (läs jag) sjöng med för glatta livet som vanligt, fast denna gången utan att vi blev ertappade av grannarna.. :) Tråkigt att det var sista avsnittet, nu känns det som att sommaren är slut :( Jag ska passa på att sola lite på torsdag tänkte jag för då skulle det visst bli fint väder, kan det bli sista solningen för i år måntro?



Pontus slutar tidigare idag och vi ska åka ut till Knois och hämta kräftor, plocka svamp m.m.!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar