Bloggportalen Statistik

tisdag 17 juli 2012

Piren

Igår åkte jag till syster yster vid fem-tiden, Nils och Pontus åkte ut till Knohult. Jag och Jessie promenerade bort till piren och käkade middag där på restaurang Seaside. Vi hade en supertrevlig kväll och maten var superb! Pontus hämtade mig vid halv elva så det blev en lång kväll borta från mina älsklingar! Men då är det ju extra mysigt att ses igen :)






Igår besiktigade vi vår stora bil och den gick igenom utan anmärkningar, woho! Var lite orolig för om något skulle behöva repareras, vi ville inte ha sådana tråkiga utgifter nu och det slapp vi som tur var! :) 

Jag har hittat en massa bilder från vår vistelse i Norrköping som jag ännu inte hade lagt upp, så här är dem! :

















Nu ska vi åka och möta upp Johanna, Anders och Vincent i Bönared! (Tror att det hette så..) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar