Bloggportalen Statistik

lördag 28 juli 2012

Nils satte sig upp själv!


Igår satte sig Nils upp själv för första gången! Han låg på golvet och nästa jag gång jag tittade så satt han upp! Jag blev helt paff :) Han har försökt att sätta sig upp från liggande innan men utan framgång, men nu verkar det som att han har fattat galoppen! :)

Mor och far var här igår och pappa fyllde på vårt garage med isolering och ytterväggar, så nu har vi snart ett isolerat garage också! Jag grävde ner brevlådan igår också (det är en sån där stor brevlåda som står på plankor, så jag har grävt ner plankorna och inte hela brevlådan hihi) och jag har placerat ut ett par pallkragar som vi ska ha som trädgårdsland.
Igår sådde vi även på framsidan så nu är det snart klart där också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar