Bloggportalen Statistik

torsdag 26 juli 2012

Nils övningskör

Igår var vi i Vaggeryd och hälsade på. Nils kröp runt och åt på allting så det var ett ständigt passande, som vanligt nuförtiden :) Tänk vad spännande det måste vara för en bebis som precis lärt sig att krypa, så mycket att upptäcka! :) Nils tycker att alla "vanliga" saker som skor, sladdar m.m. är superskoj att leka med, hans leksaker tycker han inte är alls lika spännande. Men jag vill inte att han leka med smutsiga skor, så jag tänkte ta ett par skor, utan massa detaljer som kan lossna, som jag aldrig använder och tvätta dem så kan ha dem som lovlig leksak! Det känns som en bra lösning! :)



Pontus var ute hos Uffe i Aneby och när jag kom hem på kvällen från Vaggeryd så upptäckte jag att mina nycklar låg i min andra väska, som låg inne.. :) Vi var alltså utelåsta, kul! Så jag fick ringa Pontus och be han åka hem. När Pontus kom hem så ertappade han Nils med att övningsköra! Nils har ju inte riktigt åldern inne för att övningsköra men han fick tjuvstarta lite ;)




Här leker Nils med både händer och fötter, såg kul ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar