Bloggportalen Statistik

torsdag 19 juli 2012

Loppis i Tenhult!

Igår kom mamma hit och åt lunch med oss och sen åkte vi på loppis i Tenhult. Mamma hade med sig en present till Nils som de köpte i Karlskrona som tack för ölen och nötterna som Nils hade ordnat till hans mormor och morfars hotellrum :) Presenten var ett mjukdjur från Teddykompaniet som har en svans som börjar spela om man drar i den, den blev en jättehit för Nils direkt!






Loppisen i Tenhult var en hel del bättre än den vi var på i Ryd haha :) Här fanns det en hel del vettiga saker, jag köpte ett par jättefina jeans till Nils för 30 :-, men de är i stl. 86 så han kan inte ha dem än på ett tag. Men de var superfina!



Fyndet! Såg helt oanvända ut!
När mamma åkt hem så kom svärföräldrarna förbi en sväng och nästan samtidigt så kom våra blivande grannar och hälsade på. De var jättetrevliga så vi kommer nog att trivas bra ihop som grannar! Vi får väl lära oss lite mer om hockey nu då eftersom mannen i grannfamiljen spelar i HV71! :) Min kära far älskar ju hockey så han kommer väl hänga här jämt sen och försöka snika åt sig hockeybiljetter av Mattias haha! :)

På kvällen åkte Pontus iväg till onsdags-skjutningen i Järsnäs och jag och Nils lagade lite mat och myste sedan i soffan. Jag har åkt på en rejäl förkylning så jag vill driva ut den så fort som möjligt och då brukar vila i soffläge vara utmärkt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar