Bloggportalen Statistik

onsdag 13 juni 2012

Tykänna?

Igår när vi skulle åka iväg till Johanna och Anders så satte sig Pontus bak med Nils i bilen och jag skulle köra. När vi åkte iväg så sa Pontus något med lite barsk röst så Nils började stortjuta! Han grät så tårarna bara rann och var helt otröstlig! Så jag fick stanna och hoppa bak så Pontus fick köra istället. När jag hoppade bak så började Nils skratta och var glad igen, jag funderar på om det kan vara början på sån där "tykänna" som det kallas. Att bebisen blir väldigt mammig? Jobbigt i så fall, särskilt eftersom han ska vara utan sin mamma hela lördagen nu! Hjälp! Fast Nils var ju jätteglad och nöjd i mormors famn igår så det var säkert bara att Nils blev rädd för Pontus hårda ton i rösten. Får hoppas det :)



Hos Johanna och Anders så blev vi bjudna på nybakade scones som Johanna hade bakat, supergott! Vi åkte strax efter nio på kvällen och det var så ljust ute fortfarande, härligt! Dagarna blir ju så härligt långa nu när det är ljust så sent. På vintern så känns det ju som att dagen är slut vid sex för att det blir mörkt så fort.






Nu ska jag hämta upp Jessie och sen bär det av till A6! Jessie ska shoppa midsommarklänning och jag ska försöka hitta något på Iems för presentkortet som vi fick där i bröllopspresent. Johanna hade så fina burkar för förvaring som jag har sett finns på Iems, skulle vilja ha en att förvara disktabletter i! Vi får se vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar