Bloggportalen Statistik

tisdag 19 juni 2012

Kolmården!

Altanen blev nästan färdig igår. Den hade blivit helt färdig om det inte vore för att det började regna på kvällen. Men på torsdag fortsätter de och då ska den förhoppningsvis bli helt färdig! Så i helgen ska vi åka och handla utemöbler och solsängar, woho! Så nu kan sommaren ta och börja tycker jag, det börjar bli hög tid nu för det :)

Mor och far var här och hälsade på i morse också, de har ju semester nu och skulle in till stan och shoppa lite.

Nils inviger altanen för första gången :)

Nu ska jag och Nils strax iväg på picknick med ett gäng mammor och bebisar från öppna förskolan. Vi ska hålla till på ett ställe i Huskvarna som heter Mjölkafållan, någon typ av park fattade jag det som. Dröjer nog ett tag till innan jag hittar utan och innan i Huskvarna och känner till alla såna här små ställen :) Men nu kan jag ju strax bocka av Mjölkafållan iallafall! 

Sen ikväll ska vi till en kollega och hälsa på och träffa deras lilla nytillskott i familjen för första gången! Lilla Molly som nu borde vara 2-3 månader, tiden går fort! Igår var jag och shoppade present till lilla Molly och det var så kul att gå och kika på alla bebistjej- kläder! Det finns mycket mer kläder till tjejer, orättvist! :)

Igår bokade vi hotellövernattning via Smartboxen som vi fick av Erik och Frida! Det blir Norrköping och Kolmården! Ska bli jättekul! Hotellet heter Elite Grand Hotel och såg jättefint och vi fick deras deluxe- rum med jättestor säng så vi alla 3 får plats i sängen :) Det blir ju Nils första hotellvistelse! 9 juli far vi!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar