Bloggportalen Statistik

tisdag 1 maj 2012

Ljuvlig varm dag!

Vilket kanonväder vi har idag! Så skönt! Klockan 12 åkte jag och Nils hem till Jessie och Anders. Vi började med lunch och sen gjorde vi ytterligare en provsminkning, denna gången den sista på riktigt! Och det blev jättebra, känns kanon, så skönt att det nu äntligen blev bra! Sedan gick vi på en promenad i det fina vädret och sedan åt vi årets första glass ute på Jessies uteplats, hur härligt som helst!


När jag kom hem så åkte vi till Hakarp och rekade fotoplatser, bestämde oss för en plats utanför ett fint rött gammalt torp, vid en vacker bro och en plats med en jättefin stenmur, blir nog bra!
Väderprognosen för lördag:  7 grader och växlande molnighet och regnskurar... Så vi ställer in oss på regn och planerar fotningen utefter det! Jag ska ta med en jacka också att ha över mig mellan fotningarna, 7 grader är ju inte så gött att vara halvnaken i direkt :)

Nu så håller Pontus på och diskar glasen inför lördag, blev inte gjort igår p.g.a. av vi inte hade sånt flytande diskmedel hemma till diskmaskinen, med de tabletterna vi har så blir det lite fläckigt på glasen och det vill vi ju inte ha. 

Jag började nu med att sätta ihop festhäftena som vi nu skrivit ut och jag upptäckte tyvärr ett ganska stort fel på en sida så vi skriva ut dem på nytt imorgon, tur att det upptäcktes i tid iallafall :)

Sen ikväll ska vi grilla och försöka hinna med dansövning också!



Nu vände sig Nils helt själv i babygymmet från rygg till mage, det har aldrig hänt innan!! Jag ropade till Pontus som var toa så han blev livrädd och trodde att det hade något annat, ups :) Men jag blev helt till mig, så häftigt att se hans framsteg! Så duktig är han vår lille grabb :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar