Bloggportalen Statistik

fredag 20 april 2012

Ruggig fredag!

Idag var det nog rekord i tråkigt väder! Jag och Nils tände en brasa på morgonen och medans jag åt frukost så somnade Nils in skönt framför brasan i sin babysitter. Det är ju fördelen med ruggigt, tråkigt väder att man verkligen kan mysa framför brasan och inte känna några måsten. När det är fint väder så kan man ju vara stressad över att man känner att man måste vara ute! :)
Jag kollade 10-dagars prognosen nu och enligt den så ska det bli 23 grader och strålande sol på söndag nästa helg! Skönt, då kanske man kan få sig lite mer färg! :) Men de där 10-dagars prognoser är ju långt ifrån tillförlitliga så vi får väl se hur det blir.



Imorgon är det 2 veckor kvar till bröllopet!! Nu går det snabbt, och det är mycket nu det sista som ska fixas! Men läget är under kontroll :) Nu känns det pirrigt men också väldigt, väldigt kul! Vi är ju väl förberedda och då brukar det ju kännas betydligt bättre :) Vi började planera bröllopet och bokade kyrka och lokal redan i september så planerna har smidits länge, men vi ville inte berätta för någon förrän vi hade skickat ut inbjudningarna då Nils hade kommit ut. 

Jag kan verkligen tänka mig att det känns annorlunda på något vis sen när man är gift! Min vän Johanna är ju gift och hon tyckte att det blev annorlunda på ett positivt sätt när hon och Anders hade gift sig. Jag längtar till att själv få uppleva detta! 

Tänk vilken tur man har haft som har hittat mannen i sitt liv, men det tog ju ett tag att göra det också haha! :) Ett tag hade jag till och med gett upp, trodde aldrig att jag skulle hitta någon som passade mig. 
Och det var precis då som jag och Pontus träffades, lustigt egentligen :)
Det bästa med Pontus är att man har så kul tillsammans med honom! Vi behöver inte göra något särskilt för att ha kul, det räcker med mys hemma framför tv:n så har vi ändå kul! Och vi har alltid mycket att prata om, sitter vi på restaurang och äter t.ex. så blir det aldrig tyst utan vi har alltid något att prata om, det är härligt tycker jag! Skulle jag få välja vem jag ville att resa iväg med, av alla kändisar som finns i världen, så skulle jag ändå välja Pontus, framför Brad Pitt, Jason Statham eller vilken annan kändis som helst!

Älskar dig Pontus! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar