Bloggportalen Statistik

tisdag 20 mars 2012

Prisa skatteåterbäringen! :)

Idag gick det att logga in på skatteverket och deklarera! Så jag har varit duktig och gjort klart min deklaration redan idag! Det blev ganska många tusenlappar i återbäring, roligt! Nästa år kommer det bli mycket mer i återbäring nu när vi har ett hus, det är ju en av de stora fördelarna med huslån- att man får tillbaka så mycket i skatt då!

När Pontus kommer hem idag så ska jag få egentid, bröstmjölk är urpumpad så Pontus kan vara barnvakt åt sitt eget barn! På min dyrbara egentid ska jag åka till Westers och förhoppningsvis köpa papper till vigselprogrammet, om de nu fått in mer av det papper som vi bestämt oss för.
Sen ska jag sola så jag hinner få lite färg till bröllopet! Den här albino- looken är inte klädsam!! :) och sedan blir det kvalitétstid på Ica Maxi haha! :) Det är vad jag ska ägna min egentid åt, och jag lääängtar!
Jag och lilleman har det jättemysigt på dagarna men det är ändå så viktigt för mig med egentid, och då är det ju guld värt med en bröstpump! Bästa investeringen jag gjort helt klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar