Bloggportalen Statistik

lördag 10 mars 2012

Fisken Nils!

Nu har lilleman precis badat! Det var välbehövligt kan jag säga! :) 
Nils gillar verkligen att bada, man riktigt ser hur han njuter! När jag och min lillasyster Jessie var små sa hade vi inget badkar hemma så vi brukade få bada hemma hos mormor och det tyckte vi var hur roligt som helst. På sommaren så sprang vi bort till gölen och badade flera gånger per dag, eller så hoppade vi i vattenspridaren hemma :)

Nils kommer säkert bli likadan och älska vatten, verkar ju så nu :)




Erik och Cickan var här idag och fikade. Cickan hade med sig min förlovningsring och vigselring, vigselringen blev jättefin! Jag lägger upp bild efter bröllopet, kanske betyder otur att visa upp den innan :) Och nu äntligen kan jag ha min förlovningsring igen, har inte haft den sedan november!

Sedan har vi fixat lite i trädgården, bl.a. flyttat bort allt som snickarna lämnat bakom garaget. Vi ställde det där de håller på och bygger garage nu så får de ta hand om det själva.
Nu börjar det bli dags att börja med trädgården! Men vart ska man börja?
Vi ska be en jaktkompis till Pontus om hjälp som jobbar med markarbeten. Förhoppningsvis kan vi komma igång snart! Jag är så otålig och vill helst ge mig på en jordhög och börja skyffla ut jord men det kanske inte är så man ska göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar