Bloggportalen Statistik

fredag 16 mars 2012

Favorit- veckodagen!

Idag gick jag upp "tidigt", ställde mig i duschen vid kvart i åtta redan! Skönt att komma upp i god tid och att man ändå känner sig hyfsat pigg. Jag och Nils åkte till A6 när de öppnade, det är ju så lite folk då vilket är väldigt skönt! 
Vi var på Bokia och köpte ett silvrigt papper som vi ska testa till festhäftena och se hur det blir. Sen köpte jag också ett medel på Apoteket till Nils mjölkskorv på huvudet som inte blivit bättre. Borago hette det och det verkar funka.. har smörjt en gång nu och det verkar hjälpa, vi får se om det kanske försvinner nu!


Sedan gick vi till IKEA och köpte kuddar till soffan, barngalgar och vi hittade även lite smått och gott till bröllopsfesten..! :)


Nu har jag skrivit klart placeringskorten äntligen! Pontus kommer snart hem från jobbet och då ska jag åka och handla mat. Pontus ska försöka sova nu ikväll eftersom han och hans kompis åker till Tyskland redan vid tolv inatt! Calles i Tyskland öppnar redan 03:00 på morgonen! Pappa och Pontus skulle ju egentligen åkt bussresa till Tyskland men alla bussresor var redan fullbokade ända fram till maj, det var lite otippat. I och för sig så är det väl många som åker på våren och handlar på sig inför sommaren :) Så Pontus åker bil med en kompis till honom som brukar åka till Tyskland så han hittar dit :)
Jag är bara orolig att de ska somna bakom ratten när de åker på natten, usch! Jag får också vara vaken och kontroll-ringa till dem en gång i kvarten haha :)


Imorgon kommer min kära syster yster hit! Ska bli skoj, det var ett tag sedan vi sågs nu! Jessie är ju dessvärre arbetsnarkoman och är aaaaldrig ledig, men imorgon var hon ledig som omväxling! När jag säger att jag ska åka och hälsa på Jessie så menar jag att jag åker till New Yorker- butiken där hon jobbar.. :)
Vi ska testa brudsminkningen imorgon, Jessie ska testa att snöra brudklänningen i ryggen så att hon kan det till bröllopsdagen :), vi ska ha lördagsmys med god mat och sen ska ju givetvis Jessie gosa mycket med Nils också :)


=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar