Bloggportalen Statistik

söndag 5 februari 2012

Söndag!

Idag har mamma, pappa och Jessie varit här. Pappa och Pontus satte upp lamellgardiner i köket och groventrén, det blev jättebra! Jessie hade med sig en tröja till mig från hennes jobb som var jättegosig, inte dumt med en generös syster som jobbar i klädbutik!! :) Tack snälla syster yster!

Igår kväll så matade Pontus Nils för första gången! Jag hade pumpat ut mjölk som vi hade i kylen och som vi sedan värmde och flaskmatade Nils med. Imorgon ska jag nämligen till Liared och klippa mig och då ville vi testa först att flaskmatningen funkade så att inte Pontus sitter här imorgon med en Lilleman som vägrar äta! Men så som lille Nils tuttar så var det absolut inga problem, skönt! Nu kan ju jag åka iväg några timmar och bara ha förberett med urpumpad mjölk så kan Pontus mata, jättebra!

Imorgon börjar Pontus jobba igen, han har ju varit ledig 3 veckor. Sjukt fort har dessa tre veckor gått! Så nu ska jag och Lilleman vara hemma ensamma på dagarna och vi ska mysa hela dagarna långa! Jag hoppas våren kommer fort så vi kan njuta av många härliga barnvagnspromenader i vårsolen snart :)
Imorgon ska jag och Lilleman till BVC på förmiddagen för vägning och mätning, kommer bli lite läskigt att åka med honom själv i bilen, jag kommer köra långsamt som en snigel!

Imorgon ska mormor (Nils gammelmormor!) genomgå en Bypass- operation, hoppas verkligen att den kommer gå bra och att hon inte råkar ut för några biverkningar efteråt, lilla mormor har haft det svårt nog och förtjänar mest av alla att få må bra igen! När hon är frisk igen och får komma hem så kommer vi med lilla Nils och hälsar på!

Första gången pappa kan mata lilleman!

Maddiz och Glenniz!

Lilleman blev så fin i kläderna han fick av Madde och Glenn!

Nakenfisen ligger i sitt babygym som han gillar väldigt mycket!

Vår mysiga kamin!
Igår unnade vi oss lite charkis-tallrik till Melodifestivalen! Fattades bara lite goda ostar.. Det får vi lägga till nästa gång!
Lille Anton håller mini- Nils! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar